Tuesday, June 09, 2009

Bicara Si Awan Biru

Awan biru - awak sangat baik untuk saya. Awan biru - awak sangat setia orangnya. Dan awak biru - kita di bumi yang sama, bernafas kita di satu ozon alam semesta. Awan biru - awak masih ingat dia? Dia yang pernah awak suka dan dia juga yang pernah berikan awak cinta.
Awan biru - disana kita mungkin bersama. Awan biru - saya mahu berahsia. Kenapa ? Sampai bila ? Biarlah ia menjadi rahsia saya. Saya tidak mungkin mampu berbicara jika awak bukan awan biru saya. Adakah awak selalu bersama saya? Bolehkah? Benarkah begitu atau sebaliknya?
Awan biru.. awan biru..awan biru........... kita akan bersama selalu.. di sepanjang waktu..membelah rindu...membuang sayu....
Awan biru - Bila sampainya waktu.. rasa rindu akan berlalu..membawa pergi semua pilu...lenyap sudah rasa di hatiku...
And.. I miss you!!

3 comments:

peridot sepi said...

erm..suke baca novel eak..
ayt2 awk mcm penulisan novel..

princezz.M said...

Saya sebenarnya masih belajar menulis. Saya gemar membaca. Terima kasih kerana memuji saya walaupun saya masih diperingkat awal.

peridot sepi said...

sama sama..