Tuesday, June 23, 2009

Pagi ini..

Pagi ini cuaca sangat baik sekali. Saya bangun dari tidur dengan begitu bersemangat. Kenapa yea? Dengan perasaan gembira, saya mencapai tuala dan terus menuju ke bilik air.
Setelah bersiap berbaju biru..
Saya : Makcik masak apa hari ini yea?
Makcik : Nasi goreng istimewa. Makanlah.
Saya : Wah! Nampak sedap ni.
Saya terus duduk sambil mencapai pinggan yang terletak kemas di atas meja makan. Terus saja saya menyedok nasi. Makcik sibuk menuang air dari peti sejuk. Sudah tentunya orange juice kegemaran saya.
Saya : Makcik sudah makan? Marilah makan sama.
Makcik : Takpelah Mea. Mea makan dulu, biar makcik kemaskan dulu barang-barang ni. Saya teruskan saja aktiviti saya..
Jam di dinding menunjukkan tepat pukul 7.00pagi.
~bersambung..

1 comment:

Mrs Nurul said...

ape sambungannye huhu