Friday, June 12, 2009

Fishball Soup

Nyum nyum, saya sangat suka Fishball dan yang paling suka adalah sup Fishball. Sangat enak bila dimakan bersama meehoon. Tentu ada yang setuju dengan pendapat saya kan?
Saya ini memang sangat suka akan sup. Tak kisah apa saja sup, saya boleh makan sehingga habis. Bagi saya sup panas yang terbaik. Sebabnya sup ini dapat memanaskan badan kita terutamanya apabila hari hujan.
Saya rasa memasak sup adalah sesuatu yang senang dan saya fikir tentu semua orang boleh memasak perkara yang sangat ringkas ini.
Terasa lapar pula.. Jomlah kita masak sup Fishball!!

3 comments:

peridot sepi said...

sy pon suka...

peridot sepi said...

ada acc tagged ker? sy pon ada kwn nama princezz m kat tagged...adakah awk orang itu???

princezz.M said...

Maaf ya. Saya rasa awak awak yang bernama pirncezz m itu lain orangnya. saya Princezz-M. Walau siapapun, selamat berkenalan :)