Monday, June 01, 2009

Satu rasa

Kita pernah berbicara - tentang satu rasa tanpa berfikir tentang jiwa. Rasa kita pada satu, fikir kita pada nyata. Semua manusia punya rasa, punya jiwa tapi apakah ia CINTA? Saya pernah mempunyai satu rasa tapi saya pendamkan saja rasa itu kerana saya fikir ia tidak perlu diluahkan. Kenapa saya begitu? Perasaan saya adalah satu rahsia dan biarlah ia disimpan sebagai satu rahsia. Saya simpankan ia disini, jauh di satu sudut di dalam hati saya, simpan ia baik-baik agar tiada sesiapa pun yang dapat tahu apa rasa saya dan apa rahsia rasa saya itu. Saya akan simpan ia sebagai satu rasa yang pernah saya rasa. Biarlah ia disana walau sampai seribu tahun pun ia bersemadi disitu kerana ia satu rasa dan kerana ia milik saya.

2 comments:

peridot sepi said...

memang.. rasa itu kdg2 tak bole diluahkan melalui perkataan..

princezz.M said...

Kita sama-sama rasa