Monday, June 15, 2009

Jom kita terbang bersama

Saya ingin melihat awan biru. Saya ingin memutar ia dengan kaki sambil melihat birunya awan itu. Awan biru terlukis indah bak warna kehidupan.
Saya ingin terbang sambil menyusuri awan biru dan sudah tentunya saya akan meninggalkan jejak saya. Saya akan melukis bentuk-bentuk hati yang kecil dengan warna putih.
Jom, kita terbang bersama sambil menikmati keindahan dunia. Jom kita merasakan betapa indahnya negeri awan biru itu. Kita terbang bersama kita menghirup udaranya kita tersenyum, gembira hilang duka. Kita melompat di sana sini, kita menari bersuka-ria kita alunkan muzik kegemaran dan kita sangat gembira bersama awan biru.
Saya mula terfikir ketika awan dan langit bercinta dan disebalik keindahannya. Ia adalah satu anugerah. Dan saya terpesona melihat awan biru nun jauh di atas sana.

No comments: