Thursday, June 04, 2009

Hari & tahun

Hari demi hari, tahun demi tahun saya masih di sini. Saya masih belum mampu pergi jauh dari hidup awak. Awak dimana? Awak semakin jauh dari saya tapi saya masih di sini.
Saya masih mampu bertahan dan masih mampu menanti biarpun saya tahu penantian itu adalah satu cabaran yang paling hebat. Bagi saya jika ada satu kesabaran saya mampu melakukannya dengan baik. Saya amat berharap saya akan masih bersabar. Saya tidak akan mensia-siakan kesabaran ini kerana saya tahu ia penuh dengan dugaan. Saya mampu meredah semua itu.
Hari ini, esok atau hari-hari yang bakal datang - saya tahu dan saya boleh kerana saya mampu berdiri di sini lagi. Jika hari semalam saya boleh, kenapa hari esok tidak?
Saya adalah saya - di bumi ini saya berharap!

5 comments:

Khairul said...

Hai.. Hai... Siapa 'AWAK' yg dimaksudkan? ;)

princezz.M said...

Icemanz - hihik

Khairul said...

ERK!!! *blushing*

peridot sepi said...

seseorang yang dekat dihati ker???

princezz.M said...

To peridot sepi - hehhe